Z okazji Światowego Dnia Rzucania Palenia Główny Inspektorat Sanitarny przygotował kampanię społeczną, w oryginalny sposób ukazującą skutki narażenia na dym tytoniowy. Motywem przewodnim kampanii są zniszczone płuca, które zostały „uwędzone” dymem tytoniowym i nie nadają się już do zdrowego i długiego życia. Hasło kampanii „Nie zawsze wędzone trzyma dłużej” uzupełnia przesłanie kampanii.
Kampania ma nie tylko zachęcić społeczeństwo do nierozpoczynania palenia lub do zerwania z nałogiem, ale przede wszystkim zwrócić uwagę na problem palaczy, którzy nie szanują obowiązku nieszkodzenia innym, paląc zarówno przy dorosłych, jak i przy dzieciach oraz na biernych palaczy dymu tytoniowego, którzy przyzwalają na palenie w ich obecności.
Czas | Dane osoby zmieniającej | Opis zmiany |
---|---|---|
2015-12-07 13:08:25 | Aleksandra Foryś | Dodanie załącznika |
2015-12-07 13:08:25 | Aleksandra Foryś | Dodanie załącznika |
2015-12-07 13:04:50 | Aleksandra Foryś | Edycja |
2015-12-07 13:04:20 | Aleksandra Foryś | Edycja |
2015-12-07 13:03:24 | Aleksandra Foryś | Edycja |
2015-12-07 13:01:57 | Aleksandra Foryś | Edycja |
2015-12-07 13:00:36 | Aleksandra Foryś | Edycja |
2015-12-07 13:00:01 | Aleksandra Foryś | Edycja |
2015-12-07 12:56:41 | Aleksandra Foryś | Utworzenie |
Liczba odwiedzin | 1218 |
Podmiot udostępniający informację | Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Katowicach |
Czas wytworzenia informacji | 2015-12-07 12:56:41 |
Osoba wytwarzająca informację | Brak informacji |
Czas publikacji | 2015-12-07 12:56:41 |
Osoba wprowadzająca informację | Aleksandra Foryś |